[HD] Já, kocour 2016 Celý Film Online

★★★★☆

Já, kocour má skóre 7,7 z 10, na základě 3230 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?

Podrobnosti




[HD] Já, kocour 2016 Celý Film Online


Výroba a distribuce
Premiéra : 25. srpen 1920
Tržby : 54 757 925 USD
Distribuce : SVT Göteborg
Produkční společnosti : Dirty Robber
Rozpočet : 10 254 351 USD

Původní název : Já, kocour
Země : Madagaskar
Jazyk : turkmenština (tk)
Délka : 145 minut
Scénář : Izadora Shahira
Režie : Guransh Shanta
Žánry : muzikál - Fantasy, Komedie, Rodinný

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Eylem Evette
Hlavní role : Pixie Aslam
Kamera : Fareedah Taaibah
Hudba : Raegan Afan
Produkce : Sharlee Ved
Střih : Fahimul Wasim

Související stránky

Já kocour Ma vie de chat 2016 Č ~ Zombiepod Výborný Kevin Spacey a ešte lepší Christopher Walken v nadpriemernej ale dosť podceňovanej rodinnej rozprávke Je síce pravda že ako rodinný film sa to nedá doslovne zaradiť keďže vzhľadom na príbeh a jeho zasadenie to nebude pre každú generáciu divákov stále je to však zábavná a sympatická komédia

Já kocour – ~ Já kocour online film cz titulky zdarma Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec Snaze postavit nejvyšší

Já kocour Sleduj filmy online zdarma na ~ Já kocour Nine Lives Deväť životov pána Fúzika Nine Lives

Já kocour 2016 Online recenze novinky FILMTORO ~ 70 Robert Pavelka ohodnotil Já kocour Recenze Představte si že jste v jednu chvíli někým a za chvíli vaše duše vězí docela jinde Není to šílenost ale osud který sem tam filmové postavy potkává

Já kocour me filmy a seriály online v ~ Já kocour 2016 Stručný popis IMDb skóre 5 Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec

Já Kocour 2016 online ke zhlédnutí a ~ Já Kocour Nine Lives Komedie Rodinný USA 2016 87 min Režie Barry Sonnenfeld Hrají Jennifer Garner Robbie Amell Kevin Spacey Christopher

Já kocour ~ Rodinná komedie Já kocour líčí příběh velmi bohatého obchodníka Toma Branda Kevin Spacey který má sice všechno ale vůbec nemá čas na rodinu To se ale změní cestou na oslavu jedenáctých narozenin dcery Rebeccy

Já kocour ★ ~ Já kocour není žádné hlubokomyslné zamyšlení nad životem a ani se tak nechová Neřeší žádné důležité problémy je to prostě jen rozpustilá komedie kterou si užije celá rodina

Já kocour Nine Lives 2016 ~ Obsazení Já kocour Tom Brand nesmírně úspěšný podnikatel který vybudoval říši na úkor jakéhokoliv druhu opravdového lidského spojení je obklopen dobrými lidmi kteří ho milují i přes jeho obrovské nedostatky Jádrem rodiny je jeho krásná chápavá manželka Lara

Já kocour Nine Lives 2016 ~ Jako otec nebo jako kocour ale hlavně být přítomný v okamžiku Byly chvíle kdy jsem měla slzy na krajíčku Kevin Spacey jak jsem ho opravdu nečekala


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 HD Filmy - Proudly powered by Blogger